Vårt företag börjar alltid med besök hos kund. Det underlättar oss, för att vi tittar lite runt och sedan skickar en offert som har bättre motivering. Efter bekräftelse på offerten kontaktar vi dig och som ett resultat får du städning. Pris på offerten anges efter RUT-avdrag.
Kom ihåg att även kontrollera att du får göra RUT-avdrag (att du har avdrag kvar att utnyttja).
Du som kund ska känna dig säkert därför att vi ger dig garanti på städning och ansvarsförsäkring.
Boka online för ett anpassat prisförslag baserat på dina behov. Enkelt och smidigt!
Vi arbetar grundligt och metodiskt enligt era behov och checklista.
Givetvis kan du inkludera fler moment i din städning, som exempelvis fönsterputsning och kontorsstädning.
Här nedan har vi sammanställt de vanligaste frågorna och det som du behöver veta inför vårt arbete.
Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss på 08-120 595 50 eller info@cleanchoice.se om du önskar göra tillägg i din bokning.
Ni – som kund får alltid välja om ni vill köpa städmaterial själva eller att vi tar allting med oss. Den enda som ni behöver ha hemma är dammsugare, mopp och hink.
Vill ni slippa alls tanken om materialen – då fixar vi detta. Du behöver inte alls bry sig om vad som behövs vid nästa städ tillfälle – vår personal meddelar oss om material mängden och vi kommer att leverera de saknande produkter med hjälp av vårt miljöfordon. Om ni ser guldfärgade Toyota bilar – då vet ni att det är er städfirma – Clean Choice.
Provstädning är den första städningen som ni kan bestämma efter om ni vill fortsätta med oss. Vi hörs efter städningen och med hänvisning till era synpunkter fortsätter vi vidare eller inte. Provstädningen är inte bindande.
Uppsägningstid är en månad och uppsägningen ska ske skriftligen via mejl.
Avbokningar som ej är akuta ska göras skriftligen via mail i tid (72 timmar före ordinarie städ tid).
Vårt mål är att kunder ska känna er trygga och därför alla har sin ordinarie personal. Om personal blir sjuka då skickar vi en vikarie.
Om du som kund inte är nöjd med städningen – åtgärdar vi detta. Reklamation måste dock göras inom två dygn efter uppdragets slutförande.
Clean Choice AB är ansluten till Kommunalarbetareförbundet och städpersonal omfattas av kollektivavtal.
Självklart har vi ansvarsförsäkring. Om det uppstår en skada under städningen tar vi ansvar för det.
Vid enstaka städning kommer faktura direkt efter uppdraget. Städning som sker regelbunden kommer att faktureras vid slutet av varje månad.
Du kan köpa hos oss ett presentkort till sina bekanta på en valfri belopp. Städning av hemmet kan vara en lyx lösning och upplevelse som alla skulle uppskatta. Vi städar alltid med nöjd kund garanti. Kontakta oss då hjälper vi dig.
Rut står för rengöring, underhåll och tvätt. Du som privatperson kan göra skatteavdrag för arbetskostnaderna när du anlitar någon som hjälper dig med exempelvis städning eller trädgårdsarbete.
Information som tagits från privatapengar.sevenday.se. Tvecka inte att läsa mer eftersom det är en möjlighet att spara dina pengar.